lördag 12 mars 2011

Molly-löst Mello Glam!

Ikväll är det Mello-fest (melodifestival) med glamour tema!
JIPPIE!

Vi, mina kvinnliga jobbarkompisar och jag, tyckte helt enkelt att det är för lite glamour i vardagen så vi beslöt oss för att skapa lite eget sådant. Uppklädda till max skall vi dricka bubbel och äta snittar och därtill skall vi häckla och smäda melodifestivaldeltagarna, deras utstyrsalar och sång, alternativt fälla tantsjuka kommentarer om Mellots unga manliga deltagare.
Sedan skall vi dricka lite mer bubbel.

Det är verkligen inte ofta man får chansen att verkligen klä upp sig,..eller klä ut sig, så jag krämar på allt vad jag kan! Långklänning, boa, löshår, fjäderaccessoar i håret, lösögonfransar och svarta långa handskar,
NU SKA MAMMA MUPP GLAMMA!
:)

18 kommentarer:

Dr Molly sa...

wholie macaroni vilken brud!!! Låter som en utmärkt kväll. Mycket roligare att va tantsjuk i sällskap av tjejkompisarna än maken... Vi får hålla oss hemma i kräksjukekarantän och missar mello-fest )=

HA KUL!

KRAM

Unknown sa...

Livet är orättvist.....Du är så snygg så det är sjukt!! Ha det så bra med lite glamour:) Kram!

Filippa sa...

Damn! Så snygg du är=) Have fun=)
kram!

Hilde sa...

Skitsnyggt! Hoppas ni får jättekul.
Kram

Solid sa...

Hej!

Snyggare än snyggast. ha en underbar kväll.
Kram fran Eva

Anne sa...

Wow!!!!! Å vilken alldeles underbar ide ´- ni kommer att ha skitkul!
Stora kramen

Unknown sa...

Haha....underbart, vilken toppenidé! ;-)


Kan man bli mer glamourös än du är!?


Kraaaaaaaaaaam,
Maria/Javabönan

♥ Bina ♥ sa...

WOHOOO... snyggo!

KRAM

Anonym sa...

Du är verkligen skitsnygg!!!!!!

Hoppas du hade en toppenkväll!!!

Kram Lotta

Annelie sa...

Instämmer med övriga talare..du är så snygg man kan bli!!
Hoppas kvällen är lyckad!
Kram

Unna dig alltid sa...

Hello snygging!! Wow vilken kväll!!

Heja Eriiiiiiiiiic :-)

KRAM

Lillis goes Odd sa...

God(?)morgon :-)
Vilken kul idé, håller med om att det är för lite glitter och glamor. Inte bara på helgerna utan överhuvudtaget i mitt liv ialla fall.
Snygg var di igår med All in!
Kram

Ann sa...

Oj vilken snygg klänning. Hoppas att ni hade det kul.

victoria sa...

Vad roligt med lite guldkant på livet. Om man inte ges tillfälle att ta fram sina fina klänningar så ofta, så får man göra som du och själv skapa tillfällen.

Hoppas att det är ok om jag frågar dig vilken strl du har på CN klänningar? Jag köpte Petunia och Star board från Två små gummor efter ditt tips om rea (tack!), men jag tycker att de lite stora. Nästan för stora då de hänger tyg i ryggen och resåren under bysten inte sitter åt. Jag upplever dig som ganska smal och lång, så det är därför jag undrar vilken srl du har.

Tack på förhand!

Pingla sa...

Shit pommes! Vilken glamourpuma!!!
Hoppas ni hade det riktigt kul.

Kram

Casa del Caos sa...

Hahaha! Vad roligt med glamfest!
Tittar inte själv på Mello (tröttnade för flera år sedan på alla dessa deltävlingar och telefonstrul) men hade gäääärna sagt tantsjuka kommentarer om Danny... Hehehehehe!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Haha, tack tjejer för de rara orden! Det är härligt med lite glamm ibland men man tröttnar snabbt på luddiga boas, de släpper enormt mycket fjädrar och vet ni hur galet svårt det är att äta snittar med svarta silkeshandskar på? :)
STOR KRAM på er alla finingar!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Victoria,

Ja, jag håller med, både Petunican och Star Board Dress är ganska stora i storleken. I Petunican har jag en S och en XS, båda passar men den i XS sitter lite bättre över bysten. I Star Board Dress har jag XS och då sitter den inte tight men fint och bekvämt. Samtliga klänningar sitter ganska löst i ryggen men jag gillar det så. Jag vet inte om det är till någon hjälp men jag är 1,72cm lång och brukar ligga mellan 56-58 kilo.

Ha det bra!
Kram,
Ninna