onsdag 20 april 2011

The return of the humongous asparagus & ett kvickt Hasbeens-klick!

Jag hann att vara på jobbet exakt 50 minuter innan blingofonen (SaraMias passande uttryck för min mobil) ringde och dagis meddelande att sonen kände sig hängig, så det var bara plocka ihop mina grejer igen och hämta upp den lille feberkotten med tillhörande lillasyster och fara hem. Nu är det film i källarens biorum som gäller!





Dagens, som alltså användes i ungefär 1½ timme och sedan byttes ut mot andra mjukisar, var ChillNorways sparrisklänning. Den har hängt i garderoben sedan i höstas men nu är det vår och dags att fram den gröna primören och kombinera den med de höga svarta Hasbeens-stövlarna.


På tal om Hasbeens, ni har väl inte missat att H&Ms snygga


Swedish Hasbeens


pjuck nu finns att köpa?


Jag kikade in på HMs webbutik för en stund sedan och då fanns massa skor kvar, själv beställde jag mina tidigt i morse. Priset är 399-499:- vilket är sketa billigt om man jämför med Hasbeens normala pris. Skorna jag valde är de snörade beiga "gubbsandal-med-kilklack"-liknande. De är lite fina och lite fula (med tysk brytning..ni, liksom jag, som är en tvättäkta Morning bitch fattar vad jag menar) på samma gång och en gnutta bananas därtill!


:)

3 kommentarer:

Anne sa...

"Med tysk brytning" :D Tokfia :)
Jag blir glad av sparrisklänningen !
Kram på dig

HOUSE of ADELA sa...

Och ytterligare en med tysk brytning...;D Sczhnyyygging!!
Trist med liten sjukling men med påsken och godis framför sig så blir det nog bra!=)

Kramar
Adela

Sara Mia sa...

Stackars små sjukliga kottar. Ge dem lite extra påsk-godis så piggar de säkert på sig snart. Coola träskor du klickade hem förresten. kram !