måndag 11 april 2011

Vårens VILL VILL VILL HA!

Combat Bootsen var mina absoluta favoriter när jag kollade på Swedish Hasbeens vårkollektion för si sådär ett halvår sedan, och det är de fortfarande.

Så attans snygga till par army-stuk-brallor eller jeans. Frågan är bara vilken färg man ska välja, den här militärgröna varianten bredvid finns redan nu hos Nantucket men jag vet också att Vestis kommer att få in dem i en annan färgställning...

Combat bootsen kommer även att finnas med i Swedish Hasbeens kommande höstkollektion!

När jag var inne på Nantuckets webbshop såg jag även att Ewa i Walla gjort entré i butiken, hurra hurra! Jag fastnade genast för klänningen Octavia i färgen dirt och brallorna Momo i mammuluck-stuk, hur ljuvligt skulle det inte vara att glida runt i dem kombon i sommar!

Förutom det fanns det ju dessutom en helt underbar skrynkel-klänning vid namn Belair dress V-neck i den fantastiska färgen med det flummiga namnet "tumble weed" från Rabens Saloner. Ja, jag tror bestämt det här är min favorit, den skulle passa perfekt till de snygga träskorna jag beställt från Exklusiv Vardag...jag ska nog se över min garderob och plocka ut något som kan bytas mot den finingen...

---------------------------------------


Dagens består av Breeze Dress i duvblått från ChillNorway, jeanstights och gummistövlar från Hunter.

2 kommentarer:

K. sa...

Åhh, ja! De har jag också tittat på! I grått! Så otroligt snygga! Kram

HOUSE of ADELA sa...

Å så snyggt! Lovely Swedish Hasbeens!Mammeluckstuket gillar jag med...så dint!

Kram vackra tjej!
Adela