måndag 23 maj 2011

En trött och halvdö Dagens

Hua vad dött det har varit här i bloggen de sista dagarna... för att inte tala om mina kommentarer som lyst med sin frånvaro i alla andras bloggar, dessutom gnager mitt dåliga samvete över att jag varit skitdålig på att svara på de rara ord ni lämnar hos mig. Mina dygn behöver fler timmar och jag behöver några traktorlass energi!

Det går åt mycket tänka i den nya tjänster, allt är nytt och det finns exakt hur mycket som helst att göra. Allt är galet roligt, spännande och intressant och helt totalt utmattande, jag skulle inte ha några som helst problem att somna stående på huvudet efter en arbetsdag. vIdag var jag iväg på en invigning som jag skulle ta några bilder av och sedan skriva ett par rader om, och vem träffar jag där om inte min fellow Odd Molly-nörd Anna! Förutom att lyssna, anteckna och fota hann vi även med att redogöra för ett par Molly-investeringar som skett sedan sist vi sågs.

Hej hej Anna, jag skickar bilderna imorgon!

:)

Hur som helst, för att knyta ihop den här fladdriga säcken så lovar jag att bättra mig på bloggfronten, detta kanske inte sker pronto, men inom sinom tid. G´natt på er Molly-galningar.

-------------------------------------

Dagens:

KappAhl-klänning och OM i form av en underklänning.

4 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Du är förlåten hundra ggr om....;D Äe i samma sits med nytt jobb o mycket annat så jag är inte bästa bloggkommentererskan heller just nu!;) Vad söt du är när du sover med svans o allt.....;D

Kram
Adela

Sara Mia sa...

Känn absolut ingen press, arbetsliv och privatliv måste ju prioriteras. Vi finns här och väntar tålmodigt när du har tid. Kram !

Unknown sa...

Livet går före:) Kram på dig läckerbit!

Lillis goes Odd sa...

Så är det när man har ett liv vid sidan av blogglandia ;-)
Kram!!!