tisdag 24 maj 2011

Lite bort-Traderat & lite hem-Traderat

Efter jobbet lämnade jag och maken barnen hos mormor och sedan promenerade vi över till barnens dagis för att för första gången träffa en av sonens nya fröknar, han skall nämligen börja "sexårs" till hösten! Jag kan inte riktigt fatta att hans dagistid snart är över och att vår lilla skrutt efter sommaren är stora skol-killen. Mötet med fröken kändes väldigt bra och jag tror han kommer att älska skolan. Efter den något sena middagen, en glass och två partier av sällskapsspelet "Den försvunna diamanten", som för övrigt var mitt favoritspel när jag var liten och därmed har 20+ år på nacken, var det dags att packa ihop ett gäng Tradera-paket.


Förutom att jag Traderat bort en hög med grejer har jag även Traderat hem ett par! Det ena är ett par helt nya och tjusiga Pointelle Leggings i silver som blev mina för mindre än en tredjedel av ordinarie pris. Förutsatt att jag nu får hem dem räknar jag det som en mycket bra affär.Köp nummer två är 24 stycken små burkar med nagel-glitter! Nu skall tigerklorna (som sonen kallar dem) blingas så att det står härliga till.

-----------------------------------------------

Dagens:

Canna Cardigan, klänning från Ester Elenora och Primeboots.

3 kommentarer:

Evalena sa...

MEn där du hade du allt tur att jag var glömsk. Hade allt span och kolla på silverleggingsen men sen gick jag och glömde av dem ändå. Tror det är tristessen som får mig förslappad. :-)
Men då vet jag att de hamnat i goda händer iaf - skönt! Grattis till kapet!

kram kram!

VivanDivanGoesFashion sa...

Mycket bra köp. :-) Vad glittrig och fin du ska bli. Jättefin som vanligt i din dagens :-)

Kram
/Vivvi

Sara Mia sa...

Ska bli spännande att se silver-leggingsen på IRL-bild sedan. Jag är själv så feg när det kommer till glitter på kläder. Kram!