torsdag 26 maj 2011

Exposed & nya snajdiga silverbrallor!

Den senaste ögonfransförlängningen har hängt med i fyra veckor och hade nu gjort sitt.

Man kan inte ta bort dem själv såvida man inte önskar rycka bort alla sina egna strån tillsammans med fuskisarna. Salongen använder en särskild fransremover, den svider fint när man får den i ögonen, men den funkar.

Utan mina fubb-fransar känner jag mig naken, exposed och rädd... :) nä, det gör jag inte, men det är lite tomt, dessutom sliter förlängningen endel så mina fransar ser lite hängiga ut.

För att pigga upp och pyssla om stråna lite ska jag också prova NeuLash, det blir intressant och se om det funkar eller ej!

------------------------------------------

Idag fick jag hem mitt senaste Tradera-fynd i form av helt nya silvriga

Pointelle Leggings.

Väldigt fina och till ett väldigt bra pris dessutom, über-nöjd I am.

------------------------------------------

Dagens:

Superian Dress och Primeboots.

Återkommer till den rosa elefanten i morgon!

G´natt!

:)

2 kommentarer:

Hilde sa...

Hoppas du blir nöjd med neu Lash. Jag är jättenöjd och kommer att fortsätta. Tjusiga leggings.
Kram

Casa del Caos sa...

Jag är jättenyfiken på den rosa elefanten!!! Va kan de va?
Kram!