torsdag 19 maj 2011

Live från det kungliga firandet...& en Dagens

"Vink vink". Kronprinsessans hand rör sig så där lite fint kontrollerat fram och tillbaka.
Inte yvigt flaxande som min när jag hälsar på någon på avstånd. Men så är hon luttrad också, hur många gånger har hon inte besökt en mellanstor stad där dess invånare samlats på något torg för att titta på en livs levande prinsessa? Klart hon kan det där med att fin-vinka.

Eller egentligen vet jag ju inte om prinsessan vinkar eller ej, för jag är ju inte där. Istället har jag skickat En Skopa Odds inlands-korre, tillika min bror, för att bevittna den stora händelsen och han har skickat ett foto av usel kvalitet på prinsessa med tillhörande prins.

Kvinna bredvid är för övrigt Tiger Woods före detta svärmor, bara så ni vet.




-------------------------

Dagens:

Stassen för dagen består av en av mina absoluta favoriter från ChillNorway, Tormaline Dress, tillsammans med antik underklänning samt svarta knee highs från Swedish Hasbeens.

Tata och G'natt!

2 kommentarer:

Lingonberrie sa...

wooo här var det kungligt värre? :-) och älsklingstourmalinen är ju nästan som en royal mantel?

kramar till dig!

Casa del Caos sa...

Så vad tror du? Är hon gravid? Vickan alltså. Herregud hon börjar ju bli gammal och har inte producerat en enda arvinge!

Snygga naglar du har!
Med mitt arbete skulle det vara jättesvårt att ha såna, så det får bli den nerklippta varianten. Men när jag vinner 120 miljoner på travet ska jag sluta jobba och bara glassa runt på franska riviäran med såna naglar!
Kram!