onsdag 18 maj 2011

Tio små gängliga modeller...

Idag tar jag epitetet modellmamma.

Modellerna i fråga är mina fingrar som idag lånades ut till en av stadens skönhetssalonger för styling, piffning och till sist fotografering!
Josörruatt, nu har jag långa fina naglar som i och för sig är galet svårt att skriva med på min lilla dators tangentbord, men väldigt tjusiga. Att vara nagelmodell är verkligen inte så tokigt, granna naglar helt gratis!

-----------------------------

Dagens:

Combat Boots från Swedish Hasbeens, Chrysalis minigown, Remix blouse och tights från Melmelli.

4 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Ursnyggt!! Jag har gjort naglar några ggr men bryter dem lika snabbt....;D Ovanligt klumpig gissar jag;) Din kombo är en av mina favoritkombo med=)

Kramar
Adela

Sara Mia sa...

Oj, vad snygga naglarna blev! Har många gånger önskat att jag kunde boka en sådan behandling. Tyvärr sätter mitt jobb käppar i hjulet för detta. Långa och målade naglar är ju förbjudet i vården. Kram!

Hilde sa...

Vad roligt att få vara nagelmodell, jättesnyggt blev det.
Kram

Nadia sa...

Det förstår jag att de ville ha de vackra händerna som modell - läckert med sina naglar!
Kram