söndag 8 maj 2011

Rally Harry & Speedy Gonzales

Helgen har tillbringats i mina föräldrars sommarhus och jag är helt slut av all den friska luft jag inandats!
Vi har hoppat studsmatta, grävt efter mask, metat (dock utan större framgång tack och lov), grillat marshmallows stora som äpplen, byggt sandslott, plockat blommor och åkt fyrhjuling...ja, det var mest de små som stod för åkandet och jag för förmaningarna om att köra sakta och försiktigt. Jag har även lyckats inhandla en skön vardagsklänning i byns enda klädbutik!

Jag hade gärna varit kvar ett par dagar till...

------------------------------
En av mina ljuvliga arbetskompisar är HELT grym på makramé och i fredags fick jag ett underbart armband i vitt med matchande pärlor av henne. Så fint!Imorgon ska jag till Posten och byta ut den här avin mot ett paket med något väldigt tjusigt inuti...undrar vad det kan vara...ett par marsvin kanske? :)

2 kommentarer:

Casa del Caos sa...

Vi har varit i vår sommarstuga i helgen och barnen har också en fyrhjuling - modell större (men lite för liten för en vuxen) och mellangossen kör som en hel karl!
Jättegulligt armband! Tänk att kunna handarbeta!
Kram!

Septemberflikka sa...

Stort tack för svaret! Hittade på Tradera men har inte köpt än. Råkade klicka hem ett par Hasbeens där också så Moheda får vänta lite. kram