torsdag 18 augusti 2011

Den allra mysigaste-och lurvigaste-höstkoftan!

Nu är det okej för hösten att komma för jag har skaffat mig den PERFEKTA höstkoftan!

Supermjuk som ett gigantiskt angoramarsvin, stor krage, klädda knappar, två fickor och MASSOR av tofsar. Märket heter Love Forever.

Nu ska jag bara invänta gulnade löv och kyliga vindar, sedan ska jag kombinera koftan med ett par stickade tights, mina Primeboots och den mörkbruna väskan från Maria Montazami.

Jupp, så får det bli!

:)---------------------------------Häddå!

6 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Häddu!=) Som vanligt såååå snygg och koftan är ju galet snygg...mitt klickfinger darrar...;) Jösses hur ska jag kunna avstå att hitta den?!

Kramar i massor!
Adela

Nadia sa...

Åh så härlig den ser ut - perfekt för ruggiga höstdagar
Ha en fin dag - kram!

lena sa...

Hej hur snygg som hlst mem kliar den.......Mvh Lena

exklusivvardag sa...

Den är underbar, vi har precis fått in den också!
kram Linda/ www.exklusivvardag.se

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Adela,
Om du provar den kommer du att vara fast!:) Finns hos Exklusiv vardag!;)
Kram fining!

Nadia,
Precis så tänkte jag också!
Stor kram!

Lena,
Det är helt fantastiskt för den är helt okliig! :)Skön som bara den!
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Linda,
Den är superhärlig! Finns den i andra färger också?
KRAM!