torsdag 11 augusti 2011

Jag har inte blivit vaporized, jag har bara förpuppat mig i hängmattan!

Nu återstår inte ens en ynka dag av min semester och jag är till bredden ångestfylld över att gå till jobbet imorgon...närå, riktigt så illa är det inte, men lite läskigt är det allt att komma tillbaka efter åtta långa veckor av lata dagar! Det fina i kråksången är att även bloggens sommarlov är till ända och det ska bli galet roligt att terrorisera er med massa Dagens och shoppingtips! Roligt ska det även bli att ikläda mig de plagg min överfyllda garderob har att erbjuda för sommarens stass har nästan uteslutet bestått av en ful solblekt bikini, ett par shorts och för de regniga dagarna, min Ziperall.



En av de sällsynta dagar då jag faktiskt använt något annat plagg än de ovan nämda var på min födelsedag, jag kände mig liksom lite tvungen att snajda till mig när vi skulle få gäster. Valet föll på ett stycke sjömansklänning i 50-tals stil samt träpjuck.
Själva år-fyllandet är ju inte superlajbans längre men smörgåstårtan som maken överraskade med var delikat och presenterna fantastiska. Av min lilla familj fick jag ett nytt gäng naglar och den här gången blev de guldglittriga. Av mamma, pappa och lillebror fick jag en spejsig surfplatta!------------------------------------------------------------------------------

Under sommaren har vi rustat källarplanet i vårt souterränghus, det blev väldigt ljust och fint och det bästa av allt är att jag nu har fått ett alldeles eget rum. Min alldeles egna walk in closet! Den är inte riktigt klart ännu, garderobsdörrarna är fortfarande på lackning och jag ska måla ett stort skåp som ska bli min skoförvaring, dessutom skall spegeln skruvas upp. Det kommer att bli finemang när allt är klart, jag och alla mina klänningar kommer att bli sååå nöjda!

7 kommentarer:

Sofia sa...

Vad härligt med en WiC mina klänningar vill med ha! Kram

Evalena sa...

Ordning och reda! Du skulle se min WiC, den är rena röran med en massa överallt.

Kul att du är tillbaka btw och GRATTIS i efterskott på fylliåren!
KRAMIS

helen by the westcoast sa...

Kul att få läsa din blogg igen. Ser verkligen fram i mot nya dagens kombosar som du är bäst på. Mvh helen

Hemma hos Razzel sa...

Lyllo du!! -Ett par dagar trodde jag att jag skulle begåvas med en WiC eftersom sonen annonserade att han ville flytta ner i källaren, och flickorna som delar rum inte ville ha hans rum....Men...nu har frk F bestämt sig för att ta sonens rum - så det blir garderobsrenovering i mitt trånga sovrum i vinter istället ; )

Hilde sa...

Jag vill ha en WIC jag med:) Ditt blev himla snyggt.
Kram

Dr Molly sa...

Kul att se dig tillbaka! Vilken garderob! Helt underbar! KRAM

Unknown sa...

Blir gravt sotis över din WIC;) Jäklars vad snyggt! Kram