måndag 15 augusti 2011

Hurra för mollyträff, en Dagens & några loppisfynd!

Stort glädjeskutt för den kommande träffen i Göteborg! Tjohooo vad kul det ska bli att träffa alla ljuvliga mollynördar igen! Dessutom är det ett perfekt läge att prova, klämma och känna på favoriter från höstkollektionen som jag än så länge bara har sett nå nätet. Det kommer bli en galet rolig helg! :) ---------------------------------
Igår var det obligatorisk loppisdag. Jag kommer sällan...hmm, aldrig...tomhänt hem från en loppis, det brukar alltid finnas massa bra leksaker eller kläder för småslantar som inte går att motstå. Förutom grejer till barnen hittade jag även två fina fynd till mig, ett charmigt badrumsskåp i plåt, troligen 40-tal samt en kakburk i tre våningar i fin rosa färg! Skåpet är knallrött och fint som det är men jag ska måla det vitt och sedan hänga det i köket. 80 kronor var priset. --------------------------------
Dagens:Den prickiga 50-tals klänningen från Biståndsgruppens seconhandbutik tillsammans med vitt skärp från Tiger of Sweden, träskor från Swedish Hasbeens och Grandmas coat i lite powder från Odd Molly.

4 kommentarer:

VivanDivanGoesFashion sa...

Kul att du är tillbaka efter semestern :-) Snygg som vanligt i din outfit.

Jag har också anmält mig och hoppas få komma med. Vore sååå skoj att träffa alla godingar :-)

Kram
/Vivvi

Anna-Lena sa...

Skönt att du är tillbaka..var orolig där ett tag... nu väntar många kvällar av bra läsning och fina tips från dig!! :)

Sara Mia sa...

Kul att se dig i cyberspace igen! Du är så fin i din 50-tals-klänning. Odd molly-träff blir verkligen något att se fram mot i höst. Tur att man sålt av lite oanvänt i garderoben, så det finns plats för något nytt om man skulle "ramla på något. Kram1

Casa del Caos sa...

Bring it on, bara! Bombardera oss med dina dagens!

Jättesöt klänning!

Kram!