onsdag 14 september 2011

Hur kunde jag missa den?

Vad är det som händer? Har jag förlorat min Molly-gen? Har Molly-nörden i mig tappat stinget och det hyperkänsliga Molly-luktsinnet försvunnit?

Här sitter jag i godan ro och kikar lite granna på höstens kollektion för att memorera några av favoriterna inför den stundande molly-träffen då det ska provas vilt, högljutt och kollektivt, och VAD SER JAG DÅ?

-Jo, Easy round dress, en alldeles underbar liten powderfärgad sak med spets, som gjord för min garderob, och den HAR JAG TOTALT MISSAT! Självklart hittar jag den inte någonstans trots att jag googlat mig själv blålila i ansiktet. Skit.

Om ni skulle råka snubbla över en etta i färgen powder , hojta till för sjuttsingen!

:)

Jag fann dock lite annat som ska provas i Göteborg:

-Pax alla till mig!

---------------------------------------------------------

Dagens: Deirdress och Grandmas

3 kommentarer:

Gamla mamman sa...

Kanske du bara varit temporärt närsynt? Tur du ser klart igen! ;-)

Mollie sa...

Den finns i Odd Molly butiken:) kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Ha ha, tur att jag har några av de du paxat då jag också är en 1a och ska med till Gbg. Så vi slipper slåss menar jag :-)

Den där spetsiga saken har jag också missat. Hur fin var inte den????

Kram
/Vivvi