tisdag 6 september 2011

Rosa glitternaglar och nya Hasbeens

Efter jobbet var det äntligen dags för en timmes nagelfixning. Det var najs att bli av med en centimeter på längden och få lite nytt glitter pålagt..råååsa. Chockande eller hur?
Idag är det invigning av mina vinröda knee highs från Swedish Hasbeens som jag köpte av rara Helena i somras! Modellen är min all time favourite och färgen passar till det mesta. Wunderwear strap dress i grått och gammal mollykofta till detta.
God natt bloggvandrare!


:)

4 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Oj vad snyggt detta var! naglarna var också snygga. Det är kul att kika in här hos dig:)

Fengxumamma sa...

Snygga naglar! Roligt som variation till det franks som jag alltid har.

Kramar

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Life's,
Vad du är rar!:)
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Fengxumamma,
Jag faller alltid tillbaka i det rosa glitterträsket men jag funderar på fransk nästa gång. :)
Kram!