måndag 5 september 2011

Paket från Japan

Idag kom mitt paket från japanska Strapya World innehållande de små dekorationssakerna som skall pryda surfplattan samt en tjusig Alice i Underlandet-kalender för 2012 och världen sötaste små hörlurar!Jag frågade maken om han inte tyckte kanin-hörlurarna var fina varpå han gav ifrån sig en avgrundssuck. Som ni förstår är jag ingen ljudnörd, hos mig går design före kvalitet..det gäller allt jag köper, mobiler, datorer...bara det är fint att titta på...och gärna rosa...är jag nöjd. Den här lilla söta nyttoprylen kommer att göra sig bra till mitt nya mobilskal som är på väg från Thailand i detta nu.



-----------------------------

Dagens: Billy Dress och Nulle (underklänningen) från Custommade, Odd molly jeansjacka och skor från Swedish Hasbeens.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Jag förstår din mans avgrunds-suck;) Fast fanns det döskallehörlurar skulle jag slå till! Kram

http://lindilooscorner.blogspot.com sa...

ha ha, du är för rolig! Men för en hellokittyavskyare som jag så tyckte till och med jag att de var ybersöta!
Kram

Sara Mia sa...

Du är för härlig! Min make hade garanterat suckat lika högt. Men jag kan villigt instämma i att färg och utformning är viktigt. Vissa saker och färger liksom talar till en, och ropar: -Adoptera mig. Då är det svårt att stå emot. Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Linda,
Haha, det finns alldeles säkert föskallar också! :)
kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Lindiloo,
Haha, hellokittyavskyare borde finnas i sv. akademins ordlista!
kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

SaraMia,
Visst är det så! Det jobbiga är att det är så hiskeligt MÅNGA saker som ropar efter adoption! :)
kram kram!
snart far vi!