torsdag 1 september 2011

Snart är de här! Ljuvliga jackor från ChillNorway!

Jag har sagt det förut, höstens kommande jackor från ChillN är helt fantastiska och jag har precis fått veta att de snart kommer till butikerna!

Det finns en lång, militärgrön sak med mjukaste lurviga foder som jag siktat in mig på...nu gäller det bara att snabbt som ögat få fatt på en...

-----------------------------------------

Idag släppte POMP de LUX sin höstkollektion.

Men oj vilka ljuvliga flickkläder...synd att klänningarna inte finns i stl. 170 då hade jag kunnat köpa mig ett par stycken, eller en hel garderob faktiskt!

-----------------------------------------

Dagens:

Wigwam dress, Spoiler underskirt och Xuz-träskor.

Armbandet från AJLAJK fick jag idag!

Tack Eva!

:)

5 kommentarer:

Casa del Caos sa...

Suck... Det måste vara något fel på Blogger, för det verkar inte gå att kommentera NÅGONSTANS!
Gör ett nytt försök för femtielfte gången... (Gunnarssonskans blogg var helt omöjlig att kommentera på så jag gör det här: Du är gööörsnygg, Linda!)

Såg PdL-kläderna för någon vecka sen och kan bara beklaga att jag inte har en flicka!!! Måste göra barn nu med en gång! Och hoppas att det blir en flicka! Var är sambon? På jobbet! Fan också...

Kram!

Casa del Caos sa...

Yes det gick!;)

MollyB sa...

Om det är den gröna Kaana Coat som du spanat in så ska det bli spännande och se vad du tycker om du lyckas få tag i den....
Jag har själv en sådan i navy på väg från Oslo och jag kan knappt vänta!!! Spännande!!!

Kram

Jenny sa...

Åh, du har inte tröttnat på din Wigwam? I så fall får du gärna mejla mig!

jennyfi(a)live.se

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Jenny,
Är det en nolla du är på jakt efter? Min är nämligen storlek 0, men jag letar efter en etta då måttet mellan axel och sömmen under bysten är något för kort på mig! Om jag hittar en etta så lovar jag att jag mailar dig!
Ha det bra!
Ninna