fredag 2 september 2011

Min alldeles egna manga-avatar & en Dagens

Vi hade tidigare i veckan frågat barnen vad de önskade sig till middag på fredagskvällen och de svarade sushi...eller egentligen var det schuschi de sa. Va? Inte det allra heligaste av fedagsmys, tacos? -, schuschi. Så efter dotterns dansträning köpte vi upp ungefär 500 risbitar med tunt fisktäcke och de var fantastiskt goda.Idag har jag mangafierat mig själv. Jag gick in på Faceyourmanga och pusslade ihop en "avbild" av mig själv för att ha som profilbild. Tjänsten finns även som gratis nedladdningsbar app för iPhones. Här är jag:Dagens: Odd mollys Wunderwear strap dress + ChillNorways mjukaste Tourmaline dress.

3 kommentarer:

Anne sa...

hahaha gud va kul! jag har också mangat mig nu :))
Kram

Unknown sa...

Det ser ju faktist ut som du:) Kram!

Evalena sa...

Det var väldigt likt må jag säga! Måste prova!
Sonen önskar allt som oftast sooschi här också men när han väl får äter han en bit. Inte mig emot, det blir ju bara fler till moi!

KRAM!