söndag 23 oktober 2011

Bra plejs att shoppa hårgrejs på & pyssel version 2.1

Förmiddagen har gått åt till att uppdatera gipspysslet från igår, det resulterade i ett gäng färgglada utomjordlingar, robotar, möss och en platt hund samt färg på de mest oväntade ställena i huset.Nu har grabben åkt på kalas hos en klasskompis och maken och lilla donnan for på simskola, själv ska jag fördona lite inför middagens köttfärslimpa. Men först ska jag lägga en beställning på schampo, balsam och hårtoning hos Lyko.se. Jag har fastnat för Goldwells produkter, de funkar superbra på mitt hår och hos Lykos är de dessutom billiga. Just nu har de kampanj på 1 liter schampo och 1 liter balsam med pump för 349:- att jämföra med ca 680:- i vanlig butik. Hårtoningen kosta 133:- mot butikernas 160:-, dessutom är det fraktfritt över 500:- och snabb leverans. Rekommenderas!

1 kommentar:

Nena sa...

Hihi, i förmiddags gjorde jag en stor beställning därifrån på bl a Goldwellprodukter. Håller med dig! Bra pris och vilket sortiment! Dessutom hade de superbra pris på bl. a. nagellack så jag lyckades beställa en hel del smått och gott till dotterns adventskalender. Toppen!
Vad fina gipsfigurerna blev!
Kram