lördag 22 oktober 2011

Visst var det en ninjad Dreamdate dress & pyssel version 2.0

När Campadre hade sin Odd Molly-kampanj innehållande bland annat Dreamdate dress snålnade jag till och köpte aldrig någon klänning...och sedan ångrade jag mig förstås. Den brukar dyka upp på Tradera emellanåt i varierande färger och när jag nu såg en i rätt storlek satte jag ett maxpris på 352 kronor, ninjade, och fick den för 349:-. Man kan med fördel handla sommarkläder på (nästan) vintern...nu behöver jag bara invänta varmare väder.Dagen har gått åt till att assistera barnen när de skapade konstnärliga figurer av gipslindor och att slå in diverse födelsedagspaket. Jag kände mig dock något motarbetad när det gällde presentinslagningen då den gamla luddiga goshunden bestämde sig för att ta en pausvila just på inslagningspappret...jag tror bestämt att han flinade åt mig också!

Inga kommentarer: