lördag 29 oktober 2011

Ha en härlig Halloween!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Läste om Tre små rum på din blogg för några dagar sedan. Jag var in där senast igår och kikade på alla ljuvliga plagg, inte minst Ewa i Walla. Det är nästan så att de slår OM och det vill inte säga lite. Klänningarna är helt fantastiska. Sen blir det ju inte sämre av att trevliga Irene finns i affären för en pratstund!
Kramizar Mags

Sara Mia sa...

Happy Halloween! önskar jag dig. Jag har redan tagit emot tre små bus-ungar vid dörren. Tyvärr har jag jobbat och totalt glömt att köpa godis. Som tur var hade jag chips hemma som portionerades ner i små påsar. De blev såå nöjda och huset är ännu i fint skick. Måtte det inte ringa på fler "marodörer" på en stund. Nu ska jag ha en helig stund med "Så mycket bättre". Kram!