lördag 29 oktober 2011

Tumble´n Dry-skjorta för en liten kooling....

Under sommarens alla loppisar brukar jag handla massa kläder till barnen, jättefina plagg för en tia eller två. Inte sällan hittar man märkeskläder som är nästan gratis. Annas brukar jag sikta in mig webbshopparnas sruperreor där dyra barnkläder säljs för mindre än HM-priser.
Nu när Okidoki hade sin utförsäljning passade jag på att inhandla en hög kläder till 70% rea. Alla de sex plaggen från Tumble'n Dry och Rockefella kostade mindre än två t-shirtar till normalpris. Sonen älskade den rutiga skjortan i tunn mjuk flanell och skulle ovillkorligen bära den gangstah-style, alltså med endast översta knappen knäppt. Dessutom fick jag order att ALDRIG tvätta skjortan för han skulle ha den på sig jämt. Ok, maybe not. :)

2 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Underbart med såna FYND!!
Skönt att du slipper tvätta....ha ha....;)

Kramar
Adela

Sara Mia sa...

Att du gör fynd till dig själv är ju ingen nyhet, men så fina kläder till barnen du hittat. Du är en riktig spårhund. Förstår verkligen att sonen blev nöjd. Min 17-åring har en liknande skjorta som han älskar högt. Kram!