lördag 12 november 2011

Dumma, dumma mig...

...som missade Campadres Sanita Clogs-kampanj.

Jag hade gärna beställt ett par Gunhild Block Boot med fårskinn inuti, men eftersom jag gissningsvis hade fått i 2, 5 tår i de 36or som fanns kvar lär det icke bli möjligt. Jag kikade runt för att se om modellen fanns hos någon annan butik, och det gjorde de, men priset var långt ifrån lika bra som Campadres. Hittade dock lite andra Sanita-modeller hos Heppo.se:Och himla söta gummistövlar:-------------------------------------------

Nu ska jag trycka i mig föjlande, sedan kanske jag ska må lite illa..men det är det värt! :)

Choklasglass, banan, minimarshmellows, marängtoppar, chokladsås och jordnötter.

1 kommentar:

Äppelträdet sa...

Precis de snyggingarna grämde jag mig också över att jag hade missat!