torsdag 29 december 2011

Snajdigt värre Kuckelimucki!

Alltså nu heter webbutiken inte Kuckelimucki utan Wakakuu, som är nästan lika mysko. Deras paket däremot är inte alls konstiga utan alldeles underbara, väldigt snajdiga med svart silkespapper, en praktisk gratisväska i tyg med deras logga på...ja till och med fakturan var flådigt nedstoppad i ett snyggt kuvert. Jupp, jag gillar sånt!

Hursomhelst, Wakakuu har ett gäng fina mollysar på 3o-50% rea.

********************************

Webbutikernas reor känns det som jag kan utan och innan men rean nere på stan har jag inte kollat in förrän idag. Det fanns en massa braiga saker till fina priser. Jag kom hem med två pyjamaser, så nu kan jag sunka runt i stil. :)

1 kommentar:

HOUSE of ADELA sa...

Lovely att sunka runt i pyamaser...du är ju galet snygg i en säck med;)

kramar
Adela