söndag 23 september 2012

Snyggiga väskor

Jag har sett två så himla snygga väskor! En är av enkel påsmodell och den andra en portfölj/laptop-väska, bägge är gjorda av rejält "återbrukat"canvastyg med vintagelook och brunt läder. Bägge är fodrade med fint vit- och blårandigt bomullstyg. Priset är 398:- för väskan med peace-applikationen och 465:- för portföljen.




Väskorna finns HÄR
Idag har vi som vanligt varit på söndagsloppis, tyvärr är detta sista gången för i år, nu får jag vänta ända tills nästa sommar då bakluckeloppisen kör igång igen. Min kompis som var där tidigt gjorde världens fynd och fick med sig två mollysar för 170:-! Jag hittade en hel del saker till fyndpriser och barnen var mer än nöjda.

Ikväll blir det den franska filmen
En oväntad vänskap
som verkar HELT underbar!

3 kommentarer:

Mitt liv som förskollärare sa...

Snyggelisnygga väskor. Ååå lopisar är så skojiga, vilka fynd kompisen gjorde.
Bra med ett litet filmtips, skall jag också se om jag gillar den.
Ha en nice söndagskväll/
Berit

Sara Mia sa...

Snygga väskor utan tvekan! Bra pris också kan jag också tycka. Ska bli spännande att höra om filmen. Jag håller som bäst på att kika ut en kväll när jag ska gå på den. För är det någon film jag ska se i höst så är det denna. Kram!

Anonym sa...

En sån väska men en annan modell köpte jag på Owes för ca 6 månader sedan :-) Billig och snygg...
Vänliga Hälsningar "Gävlebon"