fredag 5 oktober 2012

Bästa Odd molly-REAN någonsin

REA är ju fantastiskt roligt och som specialtränad rea-räv tycker jag i allmänhet att 50% rabatt är tokbra och 60% är lycka....men vad sägs om si sådär 90% rabatt på LJUVLIGA Odd mollysar?
Ganska galet skitbra, eller hur!



Idag besökte jag alltså Barkaby Outlet utanför Stockholm för kolla utbudet av den provkollektion som nyss inkommit. Jag var först på plats och kunde plocka på mig det jag fann intressant, vilket blev ett mindre berg av kläder. Vart eftersom började det trilla in en del andra molly-kollare men det blev aldrig några vassa armbågar eller annat otrevligt som ofta hör reor till.
Provkollektionstängerna var välfyllda när vi kom och priserna var helt galna!

Klänningar 300:-
Blusar 300:-
Plysch 300:-
Bas 150:-
Tunnt skickat 300:-
Tjockt stickat 500:-
Tunna korta jackor 500:- eller 300:-
Jackor/Kappor 800:-
Skinnjackor 1000:-
Bloomers 100:-
Jaquard long sock/armwarmers 200:-
mm. mm.


Ja, så ni förstår att det var svårt att inte gå bananas när dessa skönheter kostade mindre än HMs kläder!
Jag gjorde många fina fynd, ni får se några imorgon...

Min lilla gofis som jag hade med mig tyckte det hela var skittrist och lade sig på en av butikens parksoffor och softade ett slag.

4 kommentarer:

Mollymera sa...

Jag åkte till Freeport idag ;-)

Kram

Anonym sa...

Provstorlekar - var det bara små storlekar eller finns det större i provkollektioner?? Typ 3/4? Blir sugen på att ta en sväng men om det bara är smått blir man bara besviken när inget passar:( var där förra helgen och fynda lite fast ej provkollektion då.

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Christina,
Din lyckans ost som bor så nära! För mig är det ett heldags-projekt att ta mig till Barkaby. Gjorde du några fynd?
KRAM!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Anonym,
Ja tyvärr är provstorlekarna alltid i stl. 1. Ja, butiken var verkligen välfylld med fina nyheter, jag höll mig...mestadels...till provkollektionen men såg massa fina nyheter bland det nyinkomna!
Kram!