lördag 6 oktober 2012

Ett FYND delux

Ställningen med ytterkläder från provkollektionen erbjöd ett gäng olika jackor och kappor, både tjocka och tunna, långa och korta. Där fanns bland annat Nylon hooded pile parka, Nylon hooded mongolian fur jacket, Noblesse Coat, Noblesse jacket i blandade färger och den helt fantastiska och lurviga Todiefor Sherling jacket.



Dessutom fanns där vackra
Nowornever Coat
i både rött och grått.


En sådan i rött åkte bums ned i shoppingpåsen!
Med ett utpris på nästan 7000:- måste mina betalade 800:- ses som ett riktigt FYNDPRIS.





6 kommentarer:

Unknown sa...

Herregud vilket fynd! Bara att gratulera:) Kram

Satie sa...

Åh lyllo dig! Underbart vacker är den! <3

Dr Molly sa...

Oh vad fin du är i den! Passar dig perfekt som är lång och smal! Och jag är verkligen GRÖN av avund på er som kan fynda! Lyllos!!! KRAM

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Linda,
Eller hur! Tack snälla!
KRAM

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Satie,
Ja, jag är superglad för den. Nu ångrar jag bara att jag inte köpte den grå med.. och en skinnjacka! :)
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Dr Molly,
Tack rara!Ja, det känns helt okay att fara ett par timmar för sådana fynd.
KRAM!