söndag 7 oktober 2012

Gammal fast splitterny & Odd molly-tävlingen som komma skall

Full emb smock dress med de broderade fjärilarna tillhör mina absoluta Odd molly-favoriter.
Det är inte alls länge sedan jag under stor vånda Traderade iväg de två smock-klänningar jag ägde, de hade då hängt oanvända i garderoben under alldeles för lång tid. De var på tok för korta på mig vilket var den enda anledningen till försäljningen.

Lite BUHUU-känsla var det allt när de försvann...och därför blev det STOR lycka när jag hittade en ny puderfärgad skönhet bland klänningarna i provkollektionen!




 Den här ettan var säkert fem centimeter längre än den 0:a jag tidigare hade och vidden var det ingen särskild skillnad på, alltså blev den hur bra som helst.
HAPPY JOY
Dubbel happy joy blev det för att priset var 300 spänn.
------------------------------------------------------

Jag tycker vi behöver en

HÖSTTÄVLING

med ett riktigt höstigt pris!

Mer info om tävlingen kommer ikväll men jag kan avslöja att vinsten består av en superfin Odd molly...
MISSA INTE!
:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Jag letar efter en sådan här Full emb smock i den färgen du har! Om di är till salu någon gång så är jag en intresserad köpare! =)

Vänligen,
Elinor