måndag 8 oktober 2012

Mjukaste fyndet & tweediga gummistövlar

Det absolut mjukaste jag hittade bland provkollektionen i Odd molly-butiken i Barkaby var utan tvekan mjukisen

Alpaca tassel long sweater.

Helt ljuvlig och absolut helt ostickig!
Så galet dyr när det begav sig 2009 att jag undrar om en endaste männske slog till på den till ordinarie pris. Men dåtidens pris på 5499:- är ett minne blott, nu fanns den att köpa för 500:-.
Galet liksom.




----------------------
Även om den mesta tiden på outleten spenderades i en och samma butik hann jag även med att besöka Noa Noa. Där fanns de allra finaste gummistövlarna i brunt med tjusigt tweed-tyg.
Superfina.

6 kommentarer:

Sofia sa...

Jag var där idag ( tittade även på stövlarna) när jag kom så var dom i full gång med art packa upp en hel pall med samples... Det blev ett par påsar vill jag lova! Hade nog kunnat plocka det dubbla utan några som hellst problem. Fick lov att hänga från mig en hög trots de låga priserna för plånboken var ändå missnöjd 11... Din fina kofta såg jag dock inte!

Titti08 sa...

Vilket härligt koftfynd!
Vi är i Huay yang hela januari.....när är ni där?
Kram Titti

Anonym sa...

Hej!
Såg du om CC vest fanns på Barkarby och vad den kostade i så fall? Är så sugen på en sån.
Tack på förhand & hälsningar
Anna

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Sofia,
Åh, jag skulle gärna farit dit en gång till! Men det kanske är tur att det är lite för långt...för börsens skull! :)
KRAM!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Titti,
Åh, vad synd. Vi kommer inte förren i februari!
KRAM!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Anna,
När jag var där fanns ingen CC vest men Sofia här ovan bland kommentarerna sa att det inkommit ännu en leverans. Kanske fanns den kanske med där. Priset tror jag inte överstiger 1000:- för det kostade skinnjackorna.
Kram!