tisdag 9 oktober 2012

Vantar. CHECK! Kofta. CHECK!

Annars då bloggobönor?

Allt väl?
Här är allt fajn. Jag är megatrött, det är mörkt ute och jag har spår av marsvinsbajs under naglarna till följd av burstädning. Precis som det ska vara alltså. 
--------------------------------
Åh, just det! Apropå mörkt ute, jag har ju något vintrigt att visa er.
På min galna shoppingtur i fredags tog jag sikte på en REA-tunna med små-mollysar i, alla till priset av 100:-. Där fanns både sockor, skärp i olika modeller, korta torgvantar, underkläder och bloomers. Dessutom fanns där härliga långa vantar. Jag lade, så att säga, vantarna på ett bruna finingar med brodyr på ovansidan. Jättefina och perfekta nu när det börjar kallna av...eller på.

Dessutom hittade jag en sådan där tunt stickad "knyt-på-sidan"-kofta med luva i färgen powder. Passar till det mesta och blev därför väl spenderade 300:-.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Då förstår jag varför det börjar dyka upp såna på Molly köp och säljsidan på Fejjan! Fina är dom och 100 spänn är ju ett vrakpris:) Kram

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Linda,
Aha, är det där de hamnar! Jag har sett endel provkollektions-mollysar på Tradera sista veckan, men jag är förvånad att det inte har dykt upp fler!
KRAM!