torsdag 12 september 2013

Det är ju inte utsidan som räknas

Det här lilla rultiga paketet kom med posten idag, det ser inte mycket ut för världen men attans vad fint det är det som gömmer sig där i!
Hohoho, sicket megabra klipp jag gjorde på Tradera i förrgår!
Jag har gått och fingrat på världens finaste tröja från AJ 117 project i en butik i stan. Skitsnygg och alldeles för dyr. Nu hittade jag samma beige-brun-flammiga tröja samt en i svart (samma modell som den jag fann på söndagens gårdsloppis) från samma märke på Tradera, efter lite ninjande hade jag fått bägge plaggen för mindre än halva priset av den i butiken. Med en blandning av siden, bomull och elastan är de så mjuka att det inte är klokt! HAPPY JOY!



Dagens
Noanoa-klänning från helgens gårdsloppis
Sjal, Gina Tricot
Träskoboots, XUZ
Cortez parka jacket, Odd molly
Halsband, Vintage by Fé







1 kommentar:

Sara Mia sa...

Vilka fynd! Nu har vi ju lika jacka du och jag. En riktigt bra höstjacka helt enkelt. Kram!