skip to main |
skip to sidebar
4 år och helt ljuvlig!
Då är paketen inslagna, glassen och kakorna utvalda och inhandlade...nu gäller det bara att resten av familjen för en gångs skull hinner stiga upp före den nyblivna 4 åringen för att gratta henne med skönsång och presenter. Det kan bli klurigt, hon är VÄLDIGT morgonpigg.
14 kommentarer:
Underbar bild med ballerina-klänning och Peltor kids på:) Tycker hon att morsan är tjatig eller;) Kram
Åh vilken goding! Jag ska fira 4-åring i april och ser redan fram emot det. Vi delar nämligen födelsedag :-)
KRAM
Ohhh vilken underbaring!! Grattis till söta lilla sessan på hennes dag imorogn!! KRAM!
Hälsa och gratta sötnosen!!
Lilla Humle har blivit stor, eller var det dumle?? :-D. Hoppas ni får en bra dag, kramar i massor på er /Emma
Grattis till lilltösen! Hoppas hon får en fin dag! kram
Grattis till lilla prinsessan och grattis till mamman också. Faktiskt 4 år sen du kämpade fram henne så jag tycker alla mammor ska firas också på sina barns födelsedagar :-)
Kram
/Vivvi
Grattis till lilla prinsessan och grattis till mamman också. Faktiskt 4 år sen du kämpade fram henne så jag tycker alla mammor ska firas också på sina barns födelsedagar :-)
Kram
/Vivvi
Grattis till nästa fyraåring...!
Min blev fyra igår, 28 januari. Lustigt!
Hoppas ni får en lika härlig dag som vi fick!
Kram!
Hej!
Grattis till lilla söta dottern.
Kramar från Eva
Vackra paket och söt 4-åring!!! Grattis, grattis!
Kram
Vilken sötis! Var hade du hittat den fina väskan!
Pernilla
Grattis till "Lill-Skruttan"!!!
(Får man säga så? Jag säger så tex när mina gossar slår sig: "Nämen, skrutten då! Kom ska mamma blåsa!")
Jättsöt liten ballerina!
Vill också ha en liten sessa!
Kan man beställa en, eller?;)
Vad är det i paketen? Hello Kitty och My Melody?
Stod och tittade på "tjejgrejer" i går - Mellan-Trollet skulle på 5-årskalas till hos en tjej - och höll på att bli galen av alla rosa saker! Jag vill OCKSÅ ha någon att köpa rosa tjejgrejer till! Mina Troll är så killiga så...
Jag klämmer in Lill-Trollet i en rosa pikétröja då och då, eftersom han än så länge är för liten för att begripa sig på kläder, men de andra två... NEVER!
Hoppas dottern din fick en toppendag!
Tack allihopa!
Födelsedagen blev mycket lyckad och hon var den stoltaste fyraåringen ever!:)
Linda,
Kan vara pga av tjatig morsa eller för att hon låter precis hELA tiden och vill skona sina egna öron! :) Kram!
Casa,
Jupp, här kallas hon allt från lillskruttan till lillfisen! Haha, jag du har helt rätt, det blev mycket Hello Kitty i paketen. Jo, det är ju himla roligt med alla ros tjejiga grejer som finns att köpa!
Kram!
Pernilla,
Visst är den snygg! Väskan heter Hinse Leather Bag och den finns här: http://only.bestsellershop.com/SE/accessoarer/hinse-leather-bag/38172
Kram!
Skicka en kommentar