torsdag 27 januari 2011

En ny blå ChillNorway!

Den är blå, mjuk och jättefin!

ChillNs Petunica Dress i färgen dove blue, modellen är enkel och helt underbar och färgen så söt. När jag provade allt det nya från ChillNorway hos Vestis var det väldigt svårt att välja mellan just den här och den sandfärgade Petunican, då blev det den sandiga men nu blev det en blå fining!
Petunican blev Dagens tillsammans med den stickade Odd Molly-koftan vars namn jag aldrig minns och Mukluksen från Timberland.

4 kommentarer:

VivanDivanGoesFashion sa...

Underbar färg, underbar klänning på underbart snygg modell :-)
Älskar den klänningen...blir sugen på en blå också nu ju
Kram
/Vivvi

miOmolly sa...

Åh den där koftan gillade jag=) Finns den fortfarande i butik, eller är det en äldre modell? Skulle kunna tänka mig en sån i stället för Lovely Knit, det går troll i den koftan för min del så jag har tröttnat...)= Men vet du vart man kan hitta en sån grå så får du gärna höra av dig, eller om du får för dig att sälja din så vet du vart du kan vända dig=)) Kram Lotta

Sara Mia sa...

Vilken otroligt vacker färg på denna klänning! Jag har alltid älskat den blå nyansen som liknar förgätmigej (min favoritblomma) och detta ser ut att vara den färgen. Såå snyggt! Kram

Casa del Caos sa...

Jättesöt!!!