Det är ta mig sjutton rea ÖVERALLT, och mycket fint finns det dessutom!
Jag har kikat runt på Factory Malmö, som nu rear sina Mollysar med 50%, och på Huset Shop som också har många nedsatta finingar och hittade följande:




Och jag vill ha ALLT!
-------------------------------------------
Av den kommande vårkollektionen har jag fantastiskt nog bara funnit ett par plagg som är av intresse, en av dessa är Plain Dress i dark powder...om mina Tradera-auktioner går bra ska jag slå till på en sådan. Jupp, det ska jag.
2 kommentarer:
Den kavajen från Hunkydory fyndade jag i butik på 75% rea! Superfin o jag kände mig väldigt nöjd med priset! Finns en hel del lockelser..
Ha en bra dag!
Kram
Annelie,
Din lyckans lyckans ost!!! Jag vill också ha en sådan på 75% rea!
:) KRAM!
Skicka en kommentar