söndag 23 januari 2011

Lockande på REA

Det är ta mig sjutton rea ÖVERALLT, och mycket fint finns det dessutom!
Jag har kikat runt på Factory Malmö, som nu rear sina Mollysar med 50%, och på Huset Shop som också har många nedsatta finingar och hittade följande:

Och jag vill ha ALLT!

-------------------------------------------
Av den kommande vårkollektionen har jag fantastiskt nog bara funnit ett par plagg som är av intresse, en av dessa är Plain Dress i dark powder...om mina Tradera-auktioner går bra ska jag slå till på en sådan. Jupp, det ska jag.

2 kommentarer:

Annelie sa...

Den kavajen från Hunkydory fyndade jag i butik på 75% rea! Superfin o jag kände mig väldigt nöjd med priset! Finns en hel del lockelser..
Ha en bra dag!
Kram

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Annelie,
Din lyckans lyckans ost!!! Jag vill också ha en sådan på 75% rea!
:) KRAM!