tisdag 3 november 2009

Ett huvud fullt av toapapper?

Så här snygg är jag en tisdagskväll!
Maken höll på att skratta ihjäl sig när han såg mig och frågade varför jag har toapapper i håret. Humpf, det är inte toapapper utan remsor av ett lakan, så det så.
Det är nämligen så att för ett tag sedan tipsade vackra Emmathilda i sin blogg om gammelvärldens fiffiga sätt att fixa vackra lockar, och jag tänkte därför nu prova detta knep. Det var lite trixigt att rulla upp håret på alla remsor men med lite övning så går det nog lättare.

Vi får se hur resultatet blir imorgon, nu ska jag och mitt sönderrivna lakan sova!
G'natt allihop!
:)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli kul att se hur det blir. JAg investerade i en babyliss icurl för ett tag sedan och det blir underbara lockar av den, dessutom är den väldigt enkel att använda.
Maria

Elisabeth sa...

Tack för en härlig blogg och inspirerande Odd Molly- bilder! Ska till min födelsestad Gävle nästa helg och tänkte göra lite shopping och undrar därför var jag kan hitta Odd Molly i Gävle? Elisabeth

Jeanette sa...

Spännande att se resultatet. :)

♥ Bina ♥ sa...

God morgon god morgon... hoppar och studsar.. nu är klockan snart niiiiio... är du vaaaaken?

Shopaholic sa...

Ska bli Såååå spännande att se hur det blev!
KRAM

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Hallå tjejer!
Ha ha, jag som ni kanske redan läst i inlägget ovan så blev lockförsöket ganska misslyckat...om man inte är ute efter en regelrätt afro vill säga! Jag måste ha gjort något fel! :)
KRAM!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Elisabeth,
Tack snälla du för dina rara ord och ett stort tack för att du läser min blogg!
I Gävle finns det bara en affär som har Odd Molly och det är SIVI Shop som ligger på Drottninggatan, snett mitt emot Subway nära Rådhuset. SIVI har även andra roliga märken som Branting och Hunkydory!
Hoppas du får en underbar helg!
Ha det bra!