fredag 11 mars 2011

Jag, en powder-junkie & 25% REA hos Vestis!

Jag dras ALLTID till de powderfärgade plaggen, det spelar ingen roll hur många färger jag har att välja på, när jag lämnar butiken nog är det med den beige/rosa/bruna/guldiga nyansen i påsen!
Att den dark powder-färgade Ka-ching Pocket Dress skulle bli en hit hos mig var alltså inte så svårt att gissa. Idag invigdes klänningen tillsammans med tights, underklänning och Hasbeens i svart och den där Zara-sjalen i ...POWDER, what a shocker!
--------------------------------------
Imorgon lördag erbjuder
25% på hela sortimentet förutom jeans!

Detta gäller ej webben men ett tips är att gå in i webbutiken och kolla in utbudet och sedan ringa till butiken med din beställning för att få ta del av rabatten!

5 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Men Åååå snygging!! Så fint!! Jag är som du...fastnar alltid för de pudriga tonerna...;)

Kram!
Adela

Anne sa...

Hej du powderjunkiesyster :) Ja visst är den ljuvlig - den bor här också så klart. Zarasjalen är super till - jag misslyckades så om du ledsnar på den vet du vart den kan skickas ;)
Kramar

Lindi Loo sa...

Åh...dessa ljuvliga puderplagg!!! Får inte heller nog, så användbara och så tidlösa - Me Like A Lot!!!
Vackert med sjalen, den är verkligen något att sukta efter!!! Ska kolla med bästisen som bor i Spanien om hon har vägarna förbi ZARA... ;)
Kram!

Sara Mia sa...

Om du kniper de powderfärgade plagen så tar jag de i blå nyanser, så ses vi vid kassan sedan. Snygg kombo med denna urläckra sjal. Kram!

Black White Lovely sa...

SNYGG! Visst är den underbar! Älskar färgen! By the way, you're funny! KRAM!