torsdag 21 april 2011

Ett påskägg kommer lastat...

Dagen har gått åt till att flytta ut ur mitt gamla kontor och in i det nya, det blev himla bra och dessutom lyckades jag mecka ihop min dator alldeles själv, och för det klappar jag mig själv på axeln.
Efter jobbet mötte jag upp med 50.000 av mina närmsta ICA-vänner för att inhandla påskens mat på Maxi Stormarknad. Innan jag nådde min del av stan hämtade jag upp ett paket från REDHE of Sweden, äntligen hade mina rea-kläder kommit! Det var bara flax att jag kikade in i webbutiken just som den kommit på fötter igen efter kollapsen, de tre plaggen jag lade i shoppingkorgen var nedsatta med 50-70% rabatt och jag blev jätteglad när jag såg att samtliga fanns med i paketet.


Ser ni vad det är som ligger i påskägget?

:)

---------------------------------------
Dagens äggskalle har på sig den stickade klänningen Lena från Jumperfabriken, jeanstights från Pieces och gummistövlar från Hunter.

3 kommentarer:

Nadia sa...

Så söt du är i din äggmössa!
Kul att shoppingen på ROS blev lyckad också.
Glad påsk!
Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Mössan är ju sååå fin, vart har du köpt den? ;-)

Kram
/Vivvi

HOUSE of ADELA sa...

Glad påsk sköning!

Kram
Adela