tisdag 16 augusti 2011

ChillNorway-shopping hos Vestis & invigning av en molly!

Kolla vad jag hittade på 70% rea hos Vestis,

Dehlia Tunica

i brun melange!

Vid modell med stora fickor och luva, helt underbart skön och sitter definitivt inte åt någonstans...inte ens efter att fredagsmyset inmundigats!

Om någon är på jakt efter ett par piffiga dojor kan jag tipsa om att Vestis har både Ilse Jacobsens glittriga flipflops och Swedish Hasbeens fantastiska Mimmi till halva priset!


---------------------------------


Dagens:Idag var det dags att inviga den Magic Dress i powder som inhandlades på rea i Mollybutiken i Barkaby i början av sommaren. Hasbeens på ankfötterna och upptill någon gammal mollykofta vars namn jag inte har en susning om.

4 kommentarer:

Evalena sa...

Och du står där och posar och ser lika snygg ut som vanligt!
Har faktiskt både den där Magic Dressen och samma färg på pjucksen, skulle vara kul att se outfiten på mig och jämföra!
*asg*

Kram o tack för mail!

Katarina sa...

Amen åhhhh så fin klänningen var på dig och vilken fin kofta :O)

Anonym sa...

Hej!
Snygg tunika! Hur är den, Dehlia Tunica, i storleken? /Lina

Anonym sa...

Lina,
Jag kan verkligen rekommendera Dehlia, den är überskön! Modellen är supervid så man kan ju säga att den är jättestor i storleken. Den jag har på bilden är en medium (jag är 172cm lång) men den gav jag till min mamma. Nu har jag köpt mig en small och den är lite mindre, men fortfarande precis så stor och oversizad som den skall vara, och en aning kortare.
Kram!
Ninna