Mycket snyggt - som alltid!!! Väskan var jättefin! Jag har ett par fiskar i frysen också (sambons fångst) som jag kan skicka till dig och som du kan sälja! Abborrar tror jag. Stora är de, så du kan nog få en slant för dem! Undrar bara vad posten säger om lukten när de börjar tina... Hehehe! Kram!
Fint! Såg något annat fint tidigare i din blogg också, nämligen den här koftan; http://1.bp.blogspot.com/_8C0cDIV7zPk/SxQSqbg1KhI/AAAAAAAAB6k/fXhlRWcmzqk/s1600/36+048.jpg Kan du tänka dig att sälja den? Jag ger gärna en del för den.. Mvh N (Maila i så fall!) iamasharmlessasababykitten@hotmail.se Ha en bra dag..
Duchess Luxurian Coat i storlek 2 önskas, hör av er till enskopaodd@live.se om du har en till salu.
About
Mamma till två små superkoola, smarta och helt underbara ungar, fru till världens bäste fisketokige man och slav under Odd Mollys fantastiska kläder, loppisar, auktioner & shopping!
enskopaodd@live.se
Webbutik där du hittar ChillNorway, Odd Molly och mycket annat fint!
Nantucket
Tre Små Rum
Härlig butik med fint från bl.a Odd molly, Ewa i Walla, ChillNorway och Hunkeydory!
12 kommentarer:
KappAhl-klänningen är superfin! Har den i blått. Fin väska i inlägget tidigare. Vad säger maken om du kränger hans fiskar;) Kram
Snyggt och det ser väldans bekvämt och skönt ut. :)
Kram
Mycket snyggt - som alltid!!!
Väskan var jättefin!
Jag har ett par fiskar i frysen också (sambons fångst) som jag kan skicka till dig och som du kan sälja! Abborrar tror jag. Stora är de, så du kan nog få en slant för dem! Undrar bara vad posten säger om lukten när de börjar tina...
Hehehe!
Kram!
Fint!
Såg något annat fint tidigare i din blogg också, nämligen den här koftan; http://1.bp.blogspot.com/_8C0cDIV7zPk/SxQSqbg1KhI/AAAAAAAAB6k/fXhlRWcmzqk/s1600/36+048.jpg
Kan du tänka dig att sälja den? Jag ger gärna en del för den.. Mvh N (Maila i så fall!) iamasharmlessasababykitten@hotmail.se Ha en bra dag..
Jättefin klänning!
Du klär dig alltid lika snyggt!! (:
Kram
Ser så varmt och gossigt ut.
Fick hem likadan kofta idag. Han eländet jag bor med sa att jag såg ut som en rysk björn i den. Spöstraff på honom.
Och du är underbar i din (som vanligt).
Stor kram
Pingla
Linda,
Hehe, han kan nog dra upp ett par till och då är han nöjd! :)
Kram!
Jeanette,
Bekvämt men lite varmt!
Kram!
Casa,
Hehe, kanske kan du bubbelplasta dem lufttätt, då borde de inte stinka!
Kram!
Anonym N,
Tack! :)
Vilken kofta var det du tänkte på? Länken blev lite avklippt i inlägget så den funkade ej.
Ha det bra!
Martina,
Tack snälla du! :)
Kram!
Pingla,
Haha, rysk björn! Ja, stryk ska han ha!:)
Den här ryska björnen gillar sin kofta ölot!
Kram!
Skicka en kommentar