tisdag 25 januari 2011

Dagens lager på lager på lager på lager

Wool mix long cardigan , klänning från Kappahl, Molly-underklänning och fårskinnsboots är stassen för dagen.

12 kommentarer:

Unknown sa...

KappAhl-klänningen är superfin! Har den i blått. Fin väska i inlägget tidigare. Vad säger maken om du kränger hans fiskar;) Kram

Jeanette sa...

Snyggt och det ser väldans bekvämt och skönt ut. :)
Kram

Casa del Caos sa...

Mycket snyggt - som alltid!!!
Väskan var jättefin!
Jag har ett par fiskar i frysen också (sambons fångst) som jag kan skicka till dig och som du kan sälja! Abborrar tror jag. Stora är de, så du kan nog få en slant för dem! Undrar bara vad posten säger om lukten när de börjar tina...
Hehehe!
Kram!

Anonym sa...

Fint!
Såg något annat fint tidigare i din blogg också, nämligen den här koftan; http://1.bp.blogspot.com/_8C0cDIV7zPk/SxQSqbg1KhI/AAAAAAAAB6k/fXhlRWcmzqk/s1600/36+048.jpg
Kan du tänka dig att sälja den? Jag ger gärna en del för den.. Mvh N (Maila i så fall!) iamasharmlessasababykitten@hotmail.se Ha en bra dag..

Martina sa...

Jättefin klänning!
Du klär dig alltid lika snyggt!! (:

Kram

Pingla sa...

Ser så varmt och gossigt ut.
Fick hem likadan kofta idag. Han eländet jag bor med sa att jag såg ut som en rysk björn i den. Spöstraff på honom.

Och du är underbar i din (som vanligt).

Stor kram
Pingla

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Linda,
Hehe, han kan nog dra upp ett par till och då är han nöjd! :)
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Jeanette,
Bekvämt men lite varmt!
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Casa,
Hehe, kanske kan du bubbelplasta dem lufttätt, då borde de inte stinka!
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Anonym N,
Tack! :)
Vilken kofta var det du tänkte på? Länken blev lite avklippt i inlägget så den funkade ej.
Ha det bra!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Martina,
Tack snälla du! :)
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Pingla,
Haha, rysk björn! Ja, stryk ska han ha!:)
Den här ryska björnen gillar sin kofta ölot!
Kram!